hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| شاد به دانش آموزان روستایی رسید

قم| شاد به دانش آموزان روستایی رسید

1399/01/26 , 18:40
رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش قم گفت: آماری که از بخش‌های روستایی کسب شده، بسیاری از دانش آموزان به نرم افزار شاد ورود یافته‌اند و در حال تعامل با مخابرات هستیم تا به صورت رایگان اینترنت در اختیار دانش آموزان روستایی در استان قرار بگیرد.

به گزارش رویداد ایران_قم،غلامحسین احمدوند در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه سامانه شاد را در موبایل و کامپیوتر می‌توان استفاده کرد، افزود: خوشبختانه سامانه تحت وب شاد در ویندوز نیز راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان برای ورود به نرم افزار شاد باید احراز هویت شوند، افزود: دانش آموزان برای وارد کردن مشخصات خود باید صفحه کلیدشان لاتین باشد و مشخصات کامل شناسنامه را وارد کنند.

 

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش قم تصریح کرد: مدیران و معلمان می‌توانند به صورت دستی نیز دانش آموزان را عضو کلاس کنند.

 

وی در ادامه گفت: والدین و دانش آموزان می‌توانند مشکلات خود را با شماره تماس ۴۳۰۸۱ اطلاع رسانی کنند.

 

احمدوند با بیان اینکه امکان تدریس آنلاین در نرم افزار شاد پیش بینی شده است، افزود: طی روزهای آینده همه امکانات برنامه شاد بروز رسانی می‌شود.

 

وی بیان کرد: طبق آماری که از بخش‌های روستایی کسب شده، بسیاری از دانش آموزان به نرم افزار شاد ورود یافته‌اند و در حال تعامل با مخابرات هستیم تا به صورت رایگان اینترنت در اختیار دانش آموزان روستایی در استان قرار بگیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد